piątek, 17 października 2014

Blog - wytrwać w tym.

Hej!
Witaj na moim blogu! Jeśli tu trafiłeś przez przypadek zostań na dłużej! ;-)
Występuje w internecie pod pseudonimem RedMonster a na imię mam Marta. Mam 14 lat i chodzę do 2. gimnazjum.
Pisząc blog trudno się wyróżniać, a jeśli chcemy się wyróżnić nie może nam zależeć na liczbach.. :)
Dlaczego chcę prowadzić bloga?
Będzie on sposobem na zabicie nudy ale też wkraczając w świat blogów myślę, że będę mogła rozwijać swoje pasje. Interesuje się głównie modą i fotografią, a na drugim planie są muzyka i książki.
O czym będzie mój blog? 
Będzie on o moich pasjach więc można powiedzieć, że będzie to blog lifestyle'owy.. Tak będzie najłatwiej go określić chociaż nie jestem pewna czy na pewno będe mogła go przypisać do lifestyle'u ale mam wrażenie, że tak nazywa się blogi 'o wszystkim i o niczym' :D
Postaram się mój blog prowadzić jak najlepiej by każdemu czytało się go miło i by w przyszłości nazwano mnie prawdziwą blogerką.

Do następnego wpisu! ;-)
RedMonster - Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz